Reklamacja towaru

Jak przebiega proces reklamacyjny?

Gwarancja na nasze produkty wynosi 24 miesiące.

Jeżeli towar dotarł uszkodzony lub uległ uszkodzeniu w trakcie użytkowania, prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego, który znajduje się na dole strony Jurhan.pl, w zakładce Reklamacja towaru.

Do formularza załącz także zdjęcia uszkodzonego towaru. Aby wysłać towar, poczekaj na telefon z działu reklamacji.

W przypadku dalszych pytań nasi operatorzy skontaktują się z Państwem.

Jak długo trwa reklamacja towaru?

Dokładamy wszelkich starań, aby zająć się Twoimi żądaniami tak szybko, jak to możliwe, jednak prawny termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 30 dni.

Uszkodzenie towaru zostało wykryte w momencie odbioru przesyłki. jak powinienem postąpić?

Jeżeli opakowanie towaru uległo widocznemu uszkodzeniu podczas odbioru, należy spisać z kurierem Protokół szkody.

Jeśli nie tylko opakowanie, ale i towar są w widoczny sposób uszkodzone, nie przyjmuj przesyłki od kuriera. Prosimy o kontakt w tej sprawie pod nr tel. +48 324 412 863.

Jeśli otrzymałeś towar, a po rozpakowaniu uległ on uszkodzeniu, musisz postępować w formie Reklamacji.

Aby nasza strona działała poprawnie

(zgoda na pliki cookie)

Zgadzając się na przetwarzanie plików cookie, pomagasz nam ulepszać naszą stronę. Klikając przycisk „Zgadzam się", wyrażasz zgodę na wyświetlanie spersonalizowanych treści, odpowiednich reklam, a my możemy zapewnić Ci świetne wrażenia z zakupów online.

Dziękujemy, będziemy traktować Twoje dane z szacunkiem.

Oświadczenie o ochronie prywatności

Ustawienia
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Zaloguj się