Płatność

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Zamówienie można opłacić w następujący sposób:

  • kartą płatniczą online,
  • gotówką przy odbiorze, tj. u kuriera przy odbiorze towaru, gotówką lub kartą.

Czy u kuriera można zapłacić kartą/gotówką?

Tak, obie opcje są dostępne.

Jak zmienić sposób płatności lub wysyłki po wysłaniu zamówienia?

Jeśli chcesz zmienić dane dotyczące płatności lub wysyłki, skontaktuj się z nami niezwłocznie pod adresem czesc@jurhan.pl lub tel. +48 324 412 863, a my postaramy się rozwiązać Twoją prośbę.

Jeśli moja płatność kartą nie została zrealizowana, co mam dalej zrobić?

Po nieudanej próbie płatności kartą otrzymasz wiadomość e-mail, z której będziesz mógł przełączyć się z powrotem do bramki płatniczej i wtedy będziesz mógł spróbować powtórzyć płatność, w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.

Jak i kiedy otrzymam fakturę?

Faktura zostanie dostarczona do Ciebie drogą elektroniczną w ciągu 48 godzin od wysłania towaru lub możesz ją pobrać na swoje konto w jurhan.pl. 

Proszę sprawdzić folder SPAM lub wiadomości-śmieci.

Aby nasza strona działała poprawnie

(zgoda na pliki cookie)

Zgadzając się na przetwarzanie plików cookie, pomagasz nam ulepszać naszą stronę. Klikając przycisk „Zgadzam się", wyrażasz zgodę na wyświetlanie spersonalizowanych treści, odpowiednich reklam, a my możemy zapewnić Ci świetne wrażenia z zakupów online.

Dziękujemy, będziemy traktować Twoje dane z szacunkiem.

Oświadczenie o ochronie prywatności

Ustawienia
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Zaloguj się