Płatność
Jak mogę zapłacić za zamówienie?
Zamówienie można opłacić w następujący sposób:
- kartą płatniczą online,
- gotówką przy odbiorze, tj. u kuriera przy odbiorze towaru, gotówką lub kartą.
Czy u kuriera można zapłacić kartą/gotówką?
Tak, obie opcje są dostępne.
Jak zmienić sposób płatności lub wysyłki po wysłaniu zamówienia?
Jeśli chcesz zmienić dane dotyczące płatności lub wysyłki, skontaktuj się z nami niezwłocznie pod adresem czesc@jurhan.pl lub tel. +48 324 412 863, a my postaramy się rozwiązać Twoją prośbę.
Jeśli moja płatność kartą nie została zrealizowana, co mam dalej zrobić?
Po nieudanej próbie płatności kartą otrzymasz wiadomość e-mail, z której będziesz mógł przełączyć się z powrotem do bramki płatniczej i wtedy będziesz mógł spróbować powtórzyć płatność, w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
Jak i kiedy otrzymam fakturę?
Faktura zostanie dostarczona do Ciebie drogą elektroniczną w ciągu 48 godzin od wysłania towaru lub możesz ją pobrać na swoje konto w jurhan.pl.
Proszę sprawdzić folder SPAM lub wiadomości-śmieci.